Cine a circulat de la Timişoara spre Clisura Dunării folosind drumul care porneşte de la Moraviţa spre Oraviţa ştie ce înseamnă parcurgerea acestei şosele şi riscurile la care sunt supuşi şoferii şi autovehiculele. Vorbim despre unul dintre cele mai proaste drumuri naţionale din Banat, porţiunea din DN 57 dintre cele două localităţi este extrem de proastă, cu gropi şi cârpeli numeroase. Directorul DRDP Timişoara, Horaţiu Simion, a anunţat încă o dată că reabilitarea pentru această porţiune de şosea ar urma să fie scoasă la licitaţie. Subiectul nu este unul nou, în 2015 acelaşi director anunţa posibila licitare a reparării, rămasă fără rezultat.
„Legătura Oraviţa – Moraviţa este un drum unde avem indicatori tehnico-economici aprobaţi, ieri am fost la conducerea Companiei, sperăm că în iunie să fie urcată pe SEAP (n.r. Sistemul Electronic pentru Achiziţii Publice) documentaţia în vederea promovării acestei reparaţii capitale destul de importante, pentru că toate grânele Banatului care pleacă la export pleacă din portul Moldova Nouă, deci este foarte solicitat acest drum. Sectorul Nicolinţ – Oraviţa l-am scos noi deja la licitaţie, urmează Compania să promoveze celălalt lot”, a declarat Simion în cadrul unei emisiuni TV.
Teoretic, despre reabilitarea acestui drum se tot discută de ani buni, fără rezultat. O informaţie asemănătoare era lansată şi în vara lui 2015.
„În câteva săptămâni vom obţine toate reviziile de documentaţie, astfel încât să putem posta anunţul şi să organizăm licitaţia. Sperăm ca în cazul în care nu vor exista contestaţii, până la finalul anului să putem şi demara lucrarea. Dacă nu, anul viitor va fi realizată din plin lucrarea”, declara Simion în iulie 2015.
Articole pe aceeași temă:
Drumul national dintre Moravita si Oravita va intra in sfarsit in reabilitare
Citiți principiile noastre de moderare aici!